Wij bouwen digitale oplossingen op maat van uw behoeften.
web applicaties
Vereenvoudig, automatiseer en breng uw bedrijf online.
systeem integraties (api)
Verbind uw systemen met elkaar om uw digitaal ecosysteem te verbeteren.
configurators
Help uw klant bij het kiezen en configureren van uw producten.
portals
Breng data overzichtelijk bij elkaar en faciliteer online interactie met je klanten.
websites
Op maat gemaakte, goed presterende websites
e-commerce, webshops
Verkoop online zoals u dat wilt, gekoppeld aan externe systemen.
Ons verhaal.
Experten in web ontwikkeling en web applicaties.
Sevendays bouwt op maat gemaakte digitale oplossingen. We doen dit met een heel persoonlijke aanpak en grote focus op een korte time-to-market.
We helpen uw uitdagingen te beantwoorden door performante en op maat gemaakte geïntegreerde webapplicaties te creëren en te bouwen. Onze in-house developers werken agile en pragmatisch, in nauwe samenwerking met u.
Persoonlijke aanpak.
We zijn niet te groot en niet te klein om een persoonlijke benadering te blijven garanderen en toch voldoende capaciteit te hebben.
Vernieuwend.
Onze kennis van de nieuwste technologieën up-to-date houden en communiceren naar medewerkers en klanten. We gebruiken de juiste tool en technologie op de juiste plaats!
Kostenbesparing / omzetwinst.
Een goed ontworpen en goed onderhouden webapplicatie kan zichzelf vele malen terugverdienen door kostenbesparingen, groeikansen, omzetwinst en verbeterde klantenservice!
Op onze blog
-
(cyber)security en rampenplan van een web applicatie
Veiligheid is en blijft een gevoelig en abstract onderwerp. Je moet er inspanningen en investeringen voor doen die geen directe, positieve bijdrage leveren aan de uitstraling of functionaliteit van de applicatie of website.
-
Applicatie ontwikkelen: kost en opbrengst
Een maatwerk webapplicatie laten ontwikkelen is altijd een stevige kost. Die kost is echter een investering die zichzelf kan terugverdienen.
-
Uw eigen klantenportaal (web applicatie) in 5 stappen
Klaar om het heft in eigen handen te nemen en te gaan voor je eigen klantenportaal?