04 November 2022

Max Acke

Uw eigen klantenportaal (web applicatie) in 5 stappen

Klaar om het heft in eigen handen te nemen en te gaan voor je eigen klantenportaal?

Stap 1: vormgeving

Uw applicatie wordt volledig gepersonaliseerd zodat deze voor u en uw klant een vertrouwde, professionele en unieke uitstraling heeft. Dit doen we door uw huistijl, logo, kleuren en lettertype toe te passen. Je kan nog meer sfeer creëren door met foto’s te werken.

Stap 2: terminologie

In uw klantenportaal worden uw eigen bewoordingen, benamingen en logica gebruikt in de navigatie, formulieren en allerlei weergaves.

Als in uw product of dienst gesproken wordt over een klant en zijn dossiers of een cursist die opleidingen volgt of een salesverantwoordelijke die verschillende leads behandelt, dan worden die termen ook effectief zo toegepast in uw web applicatie zodat alles glashelder is voor u en alle betrokkenen.

Stap 3: toegangsrechten

U bepaalt zelf wie en in welke hoedanigheid toegang krijgt tot uw klantenportaal of web applicatie. De info die kan geraadpleegd of bewerkt worden, wordt vastgelegd in rechten die verbonden zijn aan een bepaalde gebruikersrol. U hebt alle controle en data in eigen handen.

U kan een onbeperkt aantal personen toegang geven zonder bijkomende licentiekosten.

Stap 4: connectie met uw andere systemen

Als u gebruik maakt van andere SAAS platformen, dan kunnen wij daar een verbinding mee maken. Je kan op die manier gegevens uit verschillende bronnen samenbrengen in één overzicht. Je kan ook via uw klantenportaal op een gecontroleerde manier acties laten uitvoeren in een ander systeem waar je liever geen rechtstreekse toegang voor geeft aan uw klant.

We doen er alles aan om u geen tijd te doen verliezen met gegevens manueel over te nemen van of naar een ander platform, wat bovendien ook geen foutloze en geen schaalbare oplossing is.

Stap 5: rapportering

U weet zelf het beste welke rapporten en grafieken zinvol voor u en uw klanten zijn. We zorgen ervoor dat alles automatisch op een overzichtelijke manier weergegeven wordt en samengebracht wordt op een filterbaar dashboard.

Automatische notificaties of emails kunnen ook naar wens voorzien worden.

Klaar om het heft in eigen handen te nemen en te gaan voor je eigen klantenportaal? 

Boek volledig vrijblijvend een demo met één van onze experts om naar uw specifieke situatie te kijken.