over ons
Wij zijn creationisten 2.0. Als toegewijde adepten van alles wat digitaal is, geloven we in de creatieve kracht van de mensheid. Waar klant en team verbinding maken en samenwerken, gebeurt er iets magisch. Nee, wij maken geen kant-en-klare planeten, maar meer dan voldoende indrukwekkende maatwerk websites en online platformen. We begrijpen de wensen en behoeften van elke individuele klant, want een solide relatie leidt tot solide resultaten. De klant staat centraal in ons universum. Geen dogma's of taboes, maar overleg in totale openheid en advies in heldere taal; dat is ons evangelie. En als het nog niet bestaat, creëren we het gewoon; dat is innovatieve web ontwikkeling. Dus geloof ons als we zeggen dat geen enkele vraag ons bang zal maken. Wij laten het gebeuren. Samen.
Wij zoeken nieuw talent:
- een Laravel developer die van complexe uitdagingen gelukkig wordt
Naarmate de technologie evolueert, ontstaan er nieuwere frameworks, libraries en coding practices.
=> Het is beter om op deze ontwikkelingen af te stemmen en te profiteren van verbeterde prestaties, schaalbaarheid en veiligheid.
We steunen op gevestigde conventies, procedures, documentatie, IDE-vriendelijkheid
(Zoals duizenden andere ontwikkelaars over de hele wereld)
Wij vragen altijd: “Heb je deze functionaliteit echt nodig?”
=> Over-engineer niet!
Wij (auto)testen meer dan alleen onze code (Unit, Functioneel), ook integraties.
Voor het testen maken we gebruik van lokale data seeders.
We gebruiken Continuous Integration en Continuous Deployment (CI/CD) pipelines.
Wij zijn van mening dat de tijd om nieuwe code in productie te brengen zo kort mogelijk moet zijn.
Op onze blog
Welkom Soetkin!
Soetkin, welkom in ons Sevendays-team!
Sevendays zet zijn schouders onder Digital Experience Design op Thomas More
Met 22.000 studenten, medewerkers en onderzoekers is Thomas More de grootste hogeschool van Vlaanderen.
Je kan er professioneel onderwijs volgen van de bovenste plank.
(cyber)security en rampenplan van een web applicatie
Veiligheid is en blijft een gevoelig en abstract onderwerp. Je moet er inspanningen en investeringen voor doen die geen directe, positieve bijdrage leveren aan de uitstraling of functionaliteit van de applicatie of website.