4 November 2022
Uw eigen klantenportaal (web applicatie) in 5 stappen
Klaar om het heft in eigen handen te nemen en te gaan voor je eigen klantenportaal?
Stap 1: vormgeving
Uw applicatie wordt volledig gepersonaliseerd zodat deze voor u en uw klant een vertrouwde, professionele en unieke uitstraling heeft. Dit doen we door uw huistijl, logo, kleuren en lettertype toe te passen. Je kan nog meer sfeer creëren door met foto’s te werken.
Stap 2: terminologie
In uw klantenportaal worden uw eigen bewoordingen, benamingen en logica gebruikt in de navigatie, formulieren en allerlei weergaves.
Als in uw product of dienst gesproken wordt over een klant en zijn dossiers of een cursist die opleidingen volgt of een salesverantwoordelijke die verschillende leads behandelt, dan worden die termen ook effectief zo toegepast in uw web applicatie zodat alles glashelder is voor u en alle betrokkenen.
Stap 3: toegangsrechten
U bepaalt zelf wie en in welke hoedanigheid toegang krijgt tot uw klantenportaal of web applicatie. De info die kan geraadpleegd of bewerkt worden, wordt vastgelegd in rechten die verbonden zijn aan een bepaalde gebruikersrol. U hebt alle controle en data in eigen handen.
U kan een onbeperkt aantal personen toegang geven zonder bijkomende licentiekosten.
Stap 4: connectie met uw andere systemen
Als u gebruik maakt van andere SAAS platformen, dan kunnen wij daar een verbinding mee maken. Je kan op die manier gegevens uit verschillende bronnen samenbrengen in één overzicht. Je kan ook via uw klantenportaal op een gecontroleerde manier acties laten uitvoeren in een ander systeem waar je liever geen rechtstreekse toegang voor geeft aan uw klant.
We doen er alles aan om u geen tijd te doen verliezen met gegevens manueel over te nemen van of naar een ander platform, wat bovendien ook geen foutloze en geen schaalbare oplossing is.
Stap 5: rapportering
U weet zelf het beste welke rapporten en grafieken zinvol voor u en uw klanten zijn. We zorgen ervoor dat alles automatisch op een overzichtelijke manier weergegeven wordt en samengebracht wordt op een filterbaar dashboard.
Automatische notificaties of emails kunnen ook naar wens voorzien worden.
Klaar om het heft in eigen handen te nemen en te gaan voor je eigen klantenportaal?
Boek volledig vrijblijvend een demo met één van onze experts om naar uw specifieke situatie te kijken.
Ook interessant
Welkom Soetkin!
Soetkin, welkom in ons Sevendays-team!
Sevendays zet zijn schouders onder Digital Experience Design op Thomas More
Met 22.000 studenten, medewerkers en onderzoekers is Thomas More de grootste hogeschool van Vlaanderen.
Je kan er professioneel onderwijs volgen van de bovenste plank.
(cyber)security en rampenplan van een web applicatie
Veiligheid is en blijft een gevoelig en abstract onderwerp. Je moet er inspanningen en investeringen voor doen die geen directe, positieve bijdrage leveren aan de uitstraling of functionaliteit van de applicatie of website.